Skip to content Skip to footer

گزارش جلسه بررسی مشکلات آموزشی و  پژوهشی رشته تکنولوژی آموزشی

 هم‌اندیشی مدیران محترم گروه‌های علوم تربیتی و متخصصین تکنولوژی آموزشی در روز سه‌شنبه ۲۵ مهر به صورت مجازی با مدیریت جلسه توسط  آقای دکتر مرادی نایب رییس انجمن فناوری آموزشی ایران برگزار گردید.

در این جلسه اساتید رشته  از دانشگاه‌های تربیت مدرس، علامه طباطبایی، علوم پزشکی، اراک، ملایر، آزاد، اصفهان، شهید چمران، بوعلی و شهید رجایی و اعضای هیأت مدیره انجمن حضور داشتند

 در ابتدای جلسه آقای دکتر نیلی رییس انجمن فناوری آموزشی ایران  به معرفی فعالیت های انجام شده و درحال انجام انجمن پرداختند  و در ادامه به بیان ضرورت هم اندیشی  متولیان  این رشته پرداختند .

سپس مدیران و متولیان به توصیف و تشریح مشکلات آموزشی و پژوهشی دانشجویان پرداخته و در خصوص اهم رخدادهای علمی اطلاع رسانی کردند

در جمع‌بندی رفع موانع حضور دانشجو معلمان (از دانشگاه فرهنگیان) در دانشگاه‌ها، پیگیری استقلال مجدد گرایش تکنولوژی آموزشی در  مقطع کارشناسی، بررسی  مجدد سرفصل‌ها، تاکید بر توجه بیشتر به بعد عملی دروس و ارتباط با صنعت  و توجه به کاربردی و عملی بودن مباحث رشته و تعامل همدلانه بیشتر اساتید  به عنوان دغدغه  های  مدیران مطرح گردید .

 در انتهای جلسه مقرر شد آقای دکتر عمادی با کمک انجمن و اساتید حاضر در جلسه اقدامات لازم برای رفع مشکلات در خصوص  دانشجویان فرهنگیان و استقلال رشته در کارشناسی به عمل آورند. در پایان دکتر نیلی استمرار تبادل اطلاعات و نظرات عزیزان را از طریق انجمن و حضور فعال در گروه ایتا را از همکاران درخواست نمود.

روابط عمومی انجمن فناوری آموزشی ایران

پیام بگذارید